Міська ПНМК учителів іноземної мови           м.Красний Лиман    

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [14]
Олімпіади [2]
Творчі групи вчителів [3]
Пошук
Головна » Статті » Мої статті

Програма з німецької мови, 5 клас (друга іноземна мова)

НІМЕЦЬКА МОВА (друга іноземна) 

Закачати

5-й клас (перший рік навчання)

Сфери спiлкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Лінгвістичні  компетенції

Соціокультурна компетенція

Загальнонавчальна компетенція

Лексична

 

Граматична

Фонетична

 

 

 

 

 

 

Особистісна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Публічна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітня

Я, моя сім’я і друзі

(про себе (вік, адреса, місце проживання);

члени родини;

про друзів)

 

Відпочинок і дозвілля
(улюблені види відпочинку; захоплення / хобі)


Людина
(предмети одягу, види одягу)

Природа

(пори року; місяці, дні тижня; тварини)

 

Свята i традиції

(найвагоміші національні свята Німеччини і України)

 

Німеччина

(загальні відомості (назва країни, столиці, великі міста)

 

Україна

(загальні відомості (назва країни, столиці, великі міста)

 

Школа

(школа; класна кімната; шкільне приладдя)

 

– представити себе, когось

– познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення

– ставити запитання і відповідати на них

– давати елементарну характеристику

– пропонувати та реагувати на пропозицію

– вітати зі святом

– розуміти та виконувати вказівки

– повідомляти про належність когось, чогось комусь

 

Члени сім’ї.
Вік.

Час.
Числа до 1000.
Захоплення.

Кольори.
Предмети одягу.
Тварини.
Пори року.
Місяці.
Дні тижня.

Назви свят.
Предмети в класній кімнаті. 
Шкільне приладдя.

 

 

 

Іменник:  Однина і множина іменників.  Іменники в Nom. і  Akk.

Артикль: Означений, неозначений і нульовий.

Дієслово: Теперішній час (Präsens). Модальне дієслово mögen та його форма  möchte. Imperativ (Singular).

Прикметник: Коротка форма.

Займенник: Особові займенники. Присвійні займенники.

Прийменники, що керують Akk.

Прислівник: gern, da, hier, heute, immer.

Числівники: 1—1000. 

Заперечення: kein, nicht.

Речення:   Стверджувальні, заперечні,  спонукальні. Питальні речення без питального слова і з питальними словами.

Речення з безособовим зворотом es gibt.

Усі звуки німецької мови.

Довгі й короткі голосні.

Приглушення приголосних у кінці складу і слова.

Інтонація у стверджувальних, заперечних і спонукальних реченнях.
Інтонація у питальних реченнях з питальним словом і без нього.

 

    розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; 

       прилучатися до світової культури; 

    формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 

      розуміти та поважно ставитися до  особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;   

      розвивати здатність представляти культуру рідної країни; 

      брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.   

 

уважно стежити за презентованою інформацією;

— усвідомлювати мету поставленого завдання;

— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;

— активно застосовувати мову, що вивчається;

— сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на основі спостереження, здогадки, запам'ятовування тощо).

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Englishteachers (30.05.2013)
Переглядів: 1963 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Погода
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz