Міська ПНМК учителів іноземної мови           м.Красний Лиман    

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [5]
Олімпіади, конкурси [6]
Портфоліо учня [0]
Учителю [28]
Творчі групи вчителів [9]
ЗНО [1]
Пошук
Головна » Файли » Мої файли

ЗМІНИ У ПРОГРАМІ (1-4 КЛАСИ)
[ Викачати з сервера (53.0Kb) ] 25.08.2015, 21:39

 

 

Англійська мова 1-4 класи   

загальноосвітні навчальні заклади

 

Клас

Компетенція

Зміст зауваження

Зміни

1

Лексична

 

словосполучення «Члени родини» передбачає родинні зв’язки (тітка, двоюрідний брат тощо)

Варто змінити на «Члени сім’ї».

1

Граматична

Спонукальні речення у стверджувальній та заперечувальній формах. Stand up! Don’t stand up.

Діти ще тільки сягають значень слів, що позначають дії. Заперечувальна форма буде утруднювати розуміння команди.

Вилучити заперечу вальну форму. Останнє речення сформулювати так:

«Спонукальні речення у стверджувальній формі: Stand up. Stop it. Repeat, please.»

1

Соціокультурна

Беручи до уваги одногодинне навантаження, вік та переважаючі рецептивно-репродуктивні види діяльності, не варто очікувати від першокласника, щоб він був у змозі «обирати і вживати» відповідні до ситуації фрази і слова.

У перших двох пунктах слова «обирати і вживати» замінити на «розуміти і відтворювати».

1

Загальнонавчальна

Уміння «співпрацювати у парі/групі» є недоречним для 1 класу. Неможливо навчити цьому шестирічну дитину.

Оскільки у 1му класі надаємо перевагу ігровим методам навчання, доцільно додати:

    «співпрацювати з вчителем та однокласниками під час гри». 

2

Лексична

«Місяці»

Для семирічних дітей складно буде вивчати такі слова як January, August etc.

Лексику з теми «Місяці» варто забрати і перенести у наступний 3й клас.

Для  2 го класу достатньо вивчити пори року.

2

Граматична

Present Simple

У Present Simple діти розглядають тільки дієслова to behave/ have got  вивчаючи їх конструкції у стверджувальних, заперечувальних та питальних реченнях. Інші дієслова вони вивчають як лексику у структурі I can… або у наказовому способі як команду чи інструкцію до гри, вправи…

Доцільно змінити на:

Дієслово: to behave/ have got  у  Present Simple.

Модальне дієслово: can

(Це є доречним з огляду на колонку «засоби вираження» і відповідає можливостям дітей).

2

Граматична

 

Додати вилучену з 1 класу заперечувальну форму спонукальних речень.

В кінці переліку граматичного матеріалу додати:

Спонукальні речення у стверджувальній та заперечувальній формах. Stand up! Don’t stand up.

2

Загальнонавчальна

У зарубіжній та вітчизняній методичній літературі стверджується, що навчати взаємодіяти учнів на уроці треба розпочинати з роботи у парах. Враховуючи 2годинне тижневе навантаження і можливості 7 річних дітей, уміння «співпрацювати у групі» у цьому класі ще буде недосяжне.

Залишити як «співпрацювати у парі».

3

Лексична

У 2му класі було вилучено лексику «Місяці», яку варто запропонувати у цьому класі. Крім того, доцільно додати лексику з теми «Погода» для того, щоб вони могли елементарно описувати пору року чи місяць.

Додати «Місяці», а також «Погода».

3

Граматична

 

Як діти цього віку можуть описувати пору року, погоду? (див.вище) Очевидно, що для цього варто навчити конструкції безособового речення типу ‘It is warm in spring. It is snowy in winter. etc”

З граматичної компетенції для 4 класу варто забрати «Безособові речення. It is sunny.» і додати до граматичної компетенції у цьому, 3 класі.

3

Граматична

 

Для опанування пропонується надто багато видо-часових форм дієслова.

Пропоную перенести Future Simple  до наступного класу.

(Для цього року для учнів достатньо буде засвоїти часові форми Present Simple та Past Simple, а також структуру There is / there are та модальні дієслова can, may, must.)

3

Граматична

«Прийменник»

З огляду на тематику й лексичне наповнення у 3 класі вивчення прийменників over, across є недоцільним. Їх вивчення стає доречним у наступному класі під час опанування матеріалом з лексикою «Населені пункти. Види транспорту.» тощо 

Вилучити прийменники over, across

3

Граматична

«Прийменник»

Прийменники up, down не є прийменниками часу, як зазначено. Треба виправити помилку, додавши їх до прийменника напрямку.

Блок «Прийменник» сформулювати так:

Прийменник:

місця (on, in, under),

напрямку (to, up, down),

часу (before, after)

4

Граматична

 

З метою розвантаження у 3му класі пропонувалося вилучити опанування структурами у Future Simple  та додати до граматичної компетенції 4 класу

Додати Future Simple 

 

4

Граматична

 

Часова форма Present Perfect є складною для розуміння і засвоєння у початковій школі при 2 год.тижневому навантаженні

 

Вилучити Present Perfect з граматичної компетенції для цього класу.

4

Граматична

 

«Безособові речення. It is sunnyзазначати у цьому класі недоречно, оскільки цей тип речення пропонувався до  розгляду раніше.

Забрати «Безособові речення. It is sunny (Було запропоновано у попередньому класі. Див.вище)

 

4

Засоби вираження

Немає жодного засобу для демонстрації часової форми Future Simple або тематики «Подорож. Транспорт», що пропонується у даному класі.

Додати як засіб вираження речення, наприклад:  He will go there by plane.

4

Лексична

Варто упорядкувати тематику лексики.

Оскільки є «Види дозвілля», виключити «Вільний час». Після «Населені пункти» додати «Громадські споруди».

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Englishteachers
Переглядів: 140 | Завантажень: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Погода
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz