Особистісна
Публічна
Освітня
|
Я, моя сім’я і друзі
(про себе (вік, адреса,
місце проживання);
члени родини;
про друзів)
Відпочинок і дозвілля
(улюблені види відпочинку; захоплення / хобі)
Людина
(предмети одягу, види одягу)
Природа
(пори року; місяці, дні тижня;
тварини)
Свята i традиції
(найвагоміші національні свята
Німеччини і України)
Німеччина
(загальні відомості (назва
країни, столиці, великі міста)
Україна
(загальні відомості (назва
країни, столиці, великі міста)
Школа
(школа; класна кімната; шкільне приладдя)
|
– представити себе, когось
– познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення
– ставити запитання і відповідати на них
– давати елементарну характеристику
– пропонувати та реагувати на пропозицію
– вітати зі святом
– розуміти та виконувати вказівки
– повідомляти про належність когось, чогось комусь
|
Члени сім’ї.
Вік.
Час.
Числа до 1000.
Захоплення.
Кольори.
Предмети одягу.
Тварини.
Пори року.
Місяці.
Дні тижня.
Назви свят.
Предмети в класній кімнаті.
Шкільне приладдя.
|
|
Іменник: Однина і
множина іменників. Іменники в Nom. і Akk.
Артикль: Означений, неозначений і нульовий.
Дієслово: Теперішній час (Präsens).
Модальне дієслово mögen та його форма möchte. Imperativ (Singular).
Прикметник: Коротка форма.
Займенник: Особові займенники. Присвійні займенники.
Прийменники, що керують Akk.
Прислівник: gern, da, hier, heute, immer.
Числівники: 1—1000.
Заперечення: kein, nicht.
Речення:
Стверджувальні, заперечні, спонукальні.
Питальні речення без питального слова і з питальними словами.
Речення з безособовим
зворотом es gibt.
|
Усі звуки німецької
мови.
Довгі й короткі голосні.
Приглушення приголосних
у кінці складу і слова.
Інтонація у
стверджувальних, заперечних і спонукальних реченнях.
Інтонація у питальних реченнях з питальним словом і без нього.
|
— розвивати інтерес і
поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
— прилучатися до світової
культури;
—
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні
цінності чужої культури;
— розуміти та поважно
ставитися до особливостей стилю життя
зарубіжних однолітків;
— розвивати здатність
представляти культуру рідної країни;
— брати участь у
міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися
до співрозмовника, до його думки.
|
уважно стежити за презентованою
інформацією;
— усвідомлювати мету
поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під
час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що
вивчається;
— сприймати новий досвід (нову
мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші
компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на основі
спостереження, здогадки, запам'ятовування тощо).
|