28 травня 2013 року на базі Краснолиманської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів № 2 відбулася інструктивно-методична нарада для вчителів німецької
мови міста та району з теми «Науково-методичний
супровід процесу впровадження другої іноземної (німецької) мови у 5 класі з
2013-2014 навчального року». Метою проведення ІМН вчителів було ознайомлення
учасників заходу з особливостями викладання другої іноземної мови у 5 класі та
надання науково-методичної допомоги вчителям в організації навчально-виховного
процесу.
Наступного року планується ввести вивчення другої іноземної мови
(німецької) у російськомовних класах чотирьох ЗНЗ міста та району, а саме: ЗОШ
№ 2,3,4 та Торській ЗОШ.У ході наради вчителі вищеназваних ЗНЗ були ознайомлені
з організацією навчально-виховного процесу у 5 класі загальноосвітнього
навчального закладу і вивченням другої іноземної (німецької) мови в основній
школі згідно Листа МОНу України № 1/9-368 від 24.05.2013 року та проаналізували
навчальну програму з німецької мови у 5 класі як другої іноземної мови (за новим
Державним стандартом).
Дуже
цінною була інформація вчителів – учасників наради з досвіду роботи щодо
вивчення другої іноземної мови. Так, вчитель англійської та німецької мови ЗОШ
№ 3 (де друга іноземна мова вивчається вже протягом кількох років) Луганцова Євгенія Анатоліївна
проаналізувала НМК для 5 класу з вивчення німецької мови та надала методичні
рекомендації вчителям з питань ведення шкільної предметної документації, а
також поділилася з присутніми власним досвідом складання календарно-тематичного
планування з предмета.
Учитель французької мови ЗОШ № 3 Пантюхова Марина
Володимирівна звернула увагу присутніх на шляхи подолання труднощів у процесі
навчання другої іноземної мови, серед яких найвагомішим є важливість вчасного
подолання психологічного бар’єру учнів та створення позитивного настрою під час
НВП на початку введення другої іноземної мови. Вона також
зазначила, що у даному випадку важливе місце має визначення
спільного і схожого в рідній, першій і другій іноземних мовах у всіх видах
мовленнєвої діяльності і у зв’язку з цим підкреслила, що іще одним із важливих
шляхів подолання труднощів у процесі вивчення другої іноземної мови є
використання міжмовного переносу як важливого чинника раціоналізації
навчального процесу.
Керівник міської
ПНМК Абросімова Н.Г. подякувала усім учасникам наради за плідну роботу та цінні
поради з питань введення другої іноземної мови у навчальний процес.
Докладніше з науково-методичним супроводом процесу впровадження другої іноземної (німецької)
мови у НВП можна ознайомитися у розділі "Інформаційно".
|