Тема: "Різдвяні свята"
Навчальні задачі:
Повторити слова та структури і практикувати у їх вживанні: stocking, present, bell, toy, box; активізувати у мовленні вживання назв кольорів;
повторити прийменники місця on, in, under та практикувати у їх вживанні; ознайомити з формою побажань з Новим роком та Різдвом
формувати навички читання; вчити підписувати вітальну листівку.
Розвиваючі задачі:
Розвивати зорову пам'ять, мимовільну увагу; розвивати творчі здібності учнів; розвивати пізнавальний інтерес, бажання вивчати англійську мову.
Освітні задачі:
Розширювати філологічний кругозір учнів.
Виховні задачі:
Виховувати культуру роботи в групах; виховувати любов до прекрасного, до музики, до традицій.
Тип уроку: Урок засвоєння навичок і вмінь.
Обладнання: аудіо запис, мультимедійний проектор, малюнки, роздатковий матеріал.
Технології: презентація, "мікрофон", групова робота, робота в парах, рольова гра.
Хід уроку.
І.Introduction:
-Hello, children!
-Hello, teacher!
Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
We are glad to see you!
I am glad to see you too!
How are you?
We are fine. Thank you!
-Тема нашого уроку «Різдвяні свята» -- “Christmas holidays”.
II. Warming up:
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми помандруємо у гості до Санта-Клауса і допоможемо йому підготуватися до Різдва. Адже у нього дуже багато роботи, йому потрібна наша допомога.
-Can you help Santa Claus?
-Тож зробимо невеличку розминку і вирушаємо.
III. Pronunciation drill:
Snow falls, falls, falls,
Let’s play snowballs,
Dear friends, Bill and Ben,
Let us make a big snowman.
- Now let’s start! Close your eyes.( Звучить музика “ Jingle bells”). Now open your eyes. Уявіть, що ми опинилися в гостях у Санта-Клауса.
( Поставити ялинку, Санта-Клауса, різдвяні малюнки).
IV. Presenting vocabulary and practice:
Т: Щоб Санта-Клаус зрозумів, чи можемо ми йому допомогти, потрібно вивчити слова, пов’язані з Різдвом. Гадаю, деякі ви вже знаєте.
- What is this? (Показую ялинку, Санта-Клауса, різдвяний малюнок).
-А зараз послухайте нові слова: stocking, present, bell, box, toy.
T: Repeat after me:
(Вчитель показує малюнки, називає слова, словосполучення, речення ).
Stocking – Christmas stocking –It is a Christmas stocking.
Present – a present – a big present – Christmas present.
Bell – a bell – a big bell – Christmas bell.
Box – a box – a red box – It is a red box.
Toy – a green toy – Christmas toy.
V. Game “ Look and name”.
( Вчитель показує малюнки по темі «Різдвяні свята», діти, котрі запам’ятали ці слова, називають їх.)
-Well done! Santa Claus is happy. He thanks you!
VI. Group work:
Cкладання пазлів, повторення вивчених слів:
-Санта-Клаус просить допомогти скласти подарунки для дітей. Якщо ви виконаєте завдання-сюрприз, ви йому допоможете.
Ми повинні скласти малюнки із розрізаних частин і назвати ці предмети. Кожна група має скласти 3 малюнки, а малюнок складається з 4 частин. (Діти працюють, вчитель допомагає
при необхідності).
VII. Grammar practice:
« Прийменники місця on, in, under»:
- Санта-Клаус теж підготував подарунки для однієї сім’ї, але забув, де вони.
Розгляньте малюнок і скажіть, де знаходяться подарунки для Кейт, Тома, Біла, тата і мами.
For example:
- Where is present for Kate?
- It is on the table.
- Ви мабуть стомилися. Потрібно трохи відпочити і зробити фізхвилинку.
One, two, three-
Look at me!
Hands up, hands down,
Hands on hips, sit down.
VIII. Vocabulary revision:
а) computer game
- Санта-Клаусу потрібно допомогти прикрасити ялинку різнокольоровими іграшками: red toy, pink toy, green toy, blue toy, yellow toy and others.
( Діти слухають назви різнокольорових іграшок, потім вчитель запитує окремі слова, а діти відповідають).
б) speaking ( за допомогою методу мікрофон): “ I like…”
- What is your favourite colour? As for me, I like green. ( Передаю мікрофон дитині, і далі діти один за одним називають свій улюблений колір).
в) group work
- А зараз ми прикрасимо ялинку іграшками своїх улюблених кольорів. У вас на столі є кольорові іграшки, я називаю колір іграшки, ви повинні прикріпити її на ялинку.
( Прикріпити ялинку на дошку ).
X.Writing:
- А ще Санта-Клаус підписує дітям вітальні листівки і вітає з Різдвом
“ Merry Christmas” .
- Repeat after me: Merry Christmas! Привітаймо один одного з Різдвом.
( Вчитель починає, діти продовжують ланцюжком ).
Робота в парах. Складання діалогів.
А зараз підпишемо вітальні листівки. Ви повинні підписати свою листівку так як на зразку. У кожного на парті вона є. Відкрийте її і спишіть слова “Merry Christmas!” ( Діти пишуть)
Hometask:
- Вдома намалюйте і підпишіть вітальну листівку.
- Conclusions:
- Я сподіваюсь, що подорож до Санта-Клауса була цікавою. Зараз давайте нагадаємо слова, пов’язані з Різдвом: Christmas, holiday, Christmas tree, Santa-Claus, toy, present, box…
( Вчитель називає українською, діти перекладають).
|